RE: SW pro návrh DPS

Mirek Paták mi3@centrum.cz
Neděle Listopad 8 20:01:31 CET 2009

Formiku jsem několik let používal k naprosté spokojenosti, změna firmy mne
dostala k Eaglu.

S Formikou jsem vytvořil pls mnohem rychleji. Nevýhodou Formiky bylo že
neuměla libovolně natáčet pouzdra součástek na pls - ale to již dnes třeba
umí.

Mirek

-----Original Message-----
From: Jan Hovorka [mailto:OK1CJH@seznam.cz]
Sent: Friday, November 06, 2009 8:55 AM
To: HW-news
Subject: RE: SW pro návrh DPS

Dobrý den,

děkuji za typ a nabídku konzultace. Já s nákupem nespěchám, můžu to koupit
teď, ale klidně i za půl roku *.
Zkusím demo a v případě hlubšího zájmu bych pak případně i využil tu
konzultaci.

Honza, OK1CJH

* U mě je situace taková že to potřebuju pro 3 oblasti použití:
1) pro svoje nekomerční potřeby nakrestím tak 3 - 10 DPS za rok
2) občas někdo zavolá, že chce něco nakreslit (komerčně), což nelze v demu
Eagle, ale v podstatě pořád někde pracuju (zaměstnanec), kde mám k dispozici
SW, kde to jde.  cca 1 - 2 DPS za rok
3) Momentálně pracuju ve firmě, kde maj koupené LSD2000, s kterým se mi za 3
roky nepovedlo zžít a pokud bych měl vlastní SW, tak bych kreslil v něm.
cca 20 - 40 DPS za rok