Re: OT na víkend: Datové vysílání kolem 130 kHz ?

Pavel hw@itherm.cz
Neděle Listopad 8 16:41:32 CET 2009

Ja nejsem sice od CEZu, nebo EONu, ale mam co docineni s SMT a jeden nas
zakaznik vyrabel elektromery v licenci od AMPY (Enel, Landis&Gyr).

Elektromer umel komunikovat po siti a pro komunikaci pouzival tyto obvody
http://www.echelon.com/support/documentation/datashts/15330.pdf
http://www.echelon.com/support/documentation/datashts/153x0.pdf

Kazdy elektromer mel vlastni seriove cislo a opravdu se dal vzdalene shodit
hlavni jistic ktery je primo v elektromeru, na toto mel jistic jeste jeden
modul vedle sebe s civkou na shazovani.
Predpokladam ze se i vzdalene odecitala odebrana energie. Sam mam doma
elektromer od EONu ktery je taky digitalni a predpokladam ze i jeho
odecitani probiha po siti. (ma opticky port na kterem se da vycist spotreba,
atd.)

Dokonce bych doma vyhrabal i schema toho elektromeru.

Pavel