Problem s programovanim PIC12F683

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Listopad 8 14:53:54 CET 2009

Zdravim,

jsem uplne hotovej, ale naprosto nechapu co se deje.

Slibil jsem zitra poslat 8 ks zarizeni s PIC12F683. Zarizeni jsou
hotova, napalil jsem FW do PICu (pres Presto a aktualni verzi SW). Vse
bez problemu, ale po zasunuti do desky zarizeni nefunguje. Dokonce na AD
vstupu je nakonfigurovany vystup - nebo spise je tam 0V. :-(

Napaleny FW pouzivam stale stejny od 3/2009. Do zarizeni jsem prendal
PIC, z testovaciho vyrobku co zde mam. Vsechny zarizeni funguji. Naopak
nove vypalene PICy nefunguji ani v testovaci desce.

Pro jistotu jsem FW znovu prelozil jeste v puvodnim kompileru - vysledny
HEX je identicky. Cely FW jsem jeste vzal a prelozil v uplne novem
kompileru - ani tento novy nefunguje.

Verifikace po vypaleni vsechny sedi. A co je nejhorsi tak vsechny PICy i
ten funkcni jsou z jedne stangle.

Byl bych prepalil FW z toho funkcniho PICu, ale je tam produkcni a tedy
zamceny.

Napada nekoho neco, nez si hodit masli?

--
S pozdravem