Zadání: Bistabilní obvod s relé a posuvný registr...

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Sobota Listopad 7 22:23:57 CET 2009

V tom bistabilnom obvode je jedno rele ktore potrebuje len jeden kontakt
a druhe rele asi milion :-) Na moju aplikaciu su 4 kontakty dost tesne a
musel som vymyslat ako vyuzit jeden kontakt rele na prenos informacie o
bite a zaroven na resetovanie citaca. Ale s rele sa da carovat, nie je
to logika ako ju pozname z integrovanych obvodov, ten kontakt moze byt
rozopnuty, zapnuty na zem alebo zapnuty na plus, a to moze indikovat 1
alebo 0, takze sa da vselico vykombinovat. Uplne fascinujuce :-)