Divny pad dvou NB

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 6 15:39:22 CET 2009

Ja jsem nijak nehodnotil to jak se dotycna chova ke svym datum. Znam ale
i celkem hodne znale lidi, kteri k tomu maji obdobny vztah - je to take
dost o nature. Nebo naopak znam dost lidi co poctive zalohuji svoje data
a veri ze ty 10 let stara CD prectou.

To ze muze cokoliv krachnout je vec jedna, ale nevidim jedinej duvod
proc si pridelavat problem jeste nezavinene s OS.

Havarie OS neni nikdy banalni - pro dotycnou to znamenalo tri cesty ke
me a dva dni bez PC - tedy stojici prace. Bez ohledu na to jaky ma vztah
k zalohovani. I kdyby mela zalohu tak si sama PC nepreinstaluje a
evidentne neslo o zadnou poruchu HW neslo - po tim linuxem vse slapalo
bez problemu.

NB jsem znovu nainstaloval (pochvala pro Acer ze ma prehledne udelane
stranky a drzi drivery i pro 5 let stare stroje) a nahral data, ktera
jsem bez problemu vytahal pres to Ubuntu. Takze z jejiho pohledu dobry
konec - NB beha jak za mlada.

--
S pozdravem
Radek Vicek