Re: SW pro návrh DPS

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Pátek Listopad 6 14:42:35 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 6.11.2009 od Robert Baranka:

> Snad ho neurazim, ale mam pocit ze Peter je dobry obchodnik, mozno
> ked ponuknes nejake ? ci $, tak ho ukecas :-)

Bylo by to pekne, dolarky se jiste hodi, ale moje knihovny nejsou ani
na prodej. Proste to nejsou kompletni knihovny, jsou to ty soucastky,
ktere ja aktualne pouzivam (no jsou jich tuny, priznavam, ale nejsou
vsechny), jenze hlavne jsou prizpusobene pro muj styl vyroby plosnych
spoju. Jak jsem psal v minulem prispevku.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz