Re: SW pro návrh DPS

Jan Hovorka OK1CJH@seznam.cz
Pátek Listopad 6 14:42:10 CET 2009

Dát někomu knihovnu = podžezávat si pod sebou větev.
Jenom autor ví co a jak použít, v knihovně se vyskytujou různě specielně upravená pouzdra pro konkrétní účel atd.
1) po krátké době se knihovna nekontrolovatelně rosšíří
2) pak se najdou lidi co jsem jim nic nedal, ale jsou mi schopni vynadat že kvůli "mě" něco ...

Nevidím důvod proč někomu dávat knihovnu, kterou třeba vytvářím i několik let.
Když někdo opravdu potřebuje nějakou konkrétní součástku(y),
tak není problém mu z knihovny dát jen to co potřebuje a vím že to co mu dávám je ok.

Honza, OK1CJH