Divny pad dvou NB

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Listopad 6 10:25:55 CET 2009

2009/11/6 Martin Hanek <martin.hanek@centrum.cz>:
> Ja bych to po te zaloze dat jeste zkusil preinstalovat primo a tu
> poskozenou instalaci. Treba se to rozjede a budete s tim moci neco udelat.

No třeba nebude potřeba tu instalaci hned přeinstalovat - jednou mi
nějak zkolabovaly Windows 2000 na PC v práci, náš ajťák to vyřešil
tak, že mi dal místo něj notebook ;) Harddisk z toho pracovního PC
jsem si vzal domů, abych si přetáhnul data, Windows XP na něm našly a
opravily nějaký chyby a po vrácení do pracovního PC ty dvoulitry zase
fungovaly. Ale notebook už mi stejně zůstal.

Pavel Kadečka.