Divny pad dvou NB

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Listopad 6 09:57:13 CET 2009

Hmmm, kolik z vas sedi primo vystrceny do internetu, aby nejaky primy
utok hrozil na nejakou provarenou diru?

Uz jsem si to nekolikrat vyzkousel - wokna bez aktualizaci drzi cela
leta prakticky ve stejnem stavu jak byly nainstalovany.

Momentalne jsem zrusil i antivir. Mam placeny Eset Smart Security, ale
na PC uz nepujde. Jediny vir, ktery jsem kdy chytil bylo asi pred rokem
kdy jsem se nechal ukecat doma ze neco stahnu z P2P site a chytil jsem
spambota - samozrejme NOD byl naprosto klidny nekolik dni a zjistil jsem
to az kdyz jsem dostal mail server na blacklist (z me verejne adresy se
releovalo o sto pero, ale ne ze serveru ale ze stanic) a bylo mi divny,
ze mi leze PC jak snek.

Jine nastroje od MS nepouzivam a s TB a FF staci pouzivat hlavu a
udrzovat je aktualizovane. Zbytek zaridi dobre nastaveny FW na siti.

Jinak z NB ted stahuju pres Live Ubuntu 9.04 cely adresar Doc&Set na
klicenku a pak to cele preinstaluji. Doufam, ze pujde ten Outlook nejak
obnovit jen s toho souboru PST. Predpokladam, ze cele nastaveni uctu je
nekde v registrech takze to bude dalsi porod, protoze znama ani nevedela
ze se to nejak musi zvlast instalovat. :-(

Do toho NB se nada normalne nijak dostat - jedine asi opravdu pres
recovery konsoli z inst. CD. Navic ani MS nezarucuji, ze vysledek bude
OK :-(. Fakt super vychytane.

--
S pozdravem
Radek Vicek