Divny pad dvou NB

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta@gmail.com
Pátek Listopad 6 09:48:33 CET 2009

Ja mam aktualizace zapnute a bezi mi to furt, ted experimentuju s W7 a
vypada to super - asi si to hodim na pracovniho notase, at mam adrenalin ;-)
Po instalaci udelam binarni zalohu systemu, po nejake dobe pak dalsi, a kdyz
by se to podelalo, je to za hodku obnovene. Data samo zalohuju pravidelne.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of zu1234
Sent: Friday, November 06, 2009 9:25 AM
To: HW-news
Subject: Re: Divny pad dvou NB

Nejsem MS odborník ani obhájce. Kdybych mohl už je nemám.

Ale pokud se objeví bezpečnostní díra a zveřejní se informace o ní, tak bych
očekával útok přesně tím směrem. Proto windowsy aktualizuji.

Podle mne je jediná 100% ochrana: záloha systému. Používán dixml (o
kterém jsem se dozvěděl tady v konferenci) a na obnovu mám live XP
(ultimate boot CD ...)

Dixml může zálohovat za chodu, což je vhodné pro windows servery které
nemohu jednoduše vypnout.

ZU