Re: SW pro návrh DPS

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Listopad 6 09:41:48 CET 2009

Ahoj,

najblizsie sw po cenovej stranke k eagle je Altium Designer. Ale to je tak
3500,- EUR. Ale za to ma ine funkcie a hlavne programove moduly ako SPICE,
VHDL a pripojitelnost ku strojarskym sw. Ak chcete Eagle, tak by som asi
momentalne chvilu pockal do dalsej verzie, odkedy to totiz kupil Farnell sa
da ocakavat, ze do toho pridaju este prepojenie na svoju databazu suciastok
s online objednavanim a mozno aj ine zmeny.

A.

----- Original Message -----
From: "Jan Hovorka" <OK1CJH@seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, November 06, 2009 9:13 AM
Subject: Re: SW pro návrh DPS

Dobrý den,

mě Eagle po stránce ovládání vyhovuje asi tak nejvíc, s čím se zatím setkal
(Eagle, orCad, LSD2000, PADS (hodně dávno na SŠ)).

V Eaglu, ale všechno musím ručně nakreslit. s Autorouterem se mě moc
nepovedlo naučit.
Líbí se mi např funkce PADSu, kdy odstupují okolní cesty.
Animace na:
http://www.cadware.cz/index.php?page=13&lang=cz

Tak mě tak spíš zajímalo, zda není něco do max ceny Eaglu, co by mě
vyhovovalo ještě víc.

Honza, OK1CJH