Divny pad dvou NB

Snehulak snehulak@gmail.com
Pátek Listopad 6 09:00:04 CET 2009

No na to pozor ja se ted setkal s tim , ze jsem neaktualizoval win
2003 server a uplne se mi zaseklo active directory a vsechno co s tim
souvisi.Je to cca 14 dnu. Zacly se vypinat sluzby a dalsi podivne
chovani. Po stahnuti vsech aktualizaci to funguje jak ma.Akorat
nechapu co se s tim stalo kdyz to fungovalo...

snehualk