SW pro návrh DPS

Jiri Nemecek jirry@centrum.cz
Pátek Listopad 6 07:49:19 CET 2009

Dobrý den,

Formicu rozhodně doporučuji. Naprosto mi vyhovuje její ovládání (v
porovnání s OrCadem, Eagle a pár dalšími) a systém knihoven, kdy
jakákoli deska (schéma) se dá použít zároveň jako knihovna.

Nakreslená schémata jsou opravdu pěkná, technicky čistá.

V neposlední řadě mám dobrý pocit, že koupí jsem podpořil české autory.

JN