Re: SW pro návrh DPS

Čtvrtek Listopad 5 21:56:56 CET 2009

Já jí taky používám, ještě starou dosovskou. Těch dosových programů mám víc,
mám na to zvlášť počítač. Sice vím že win verze toho umí víc, ale tohle je
perfektně stabilní a umí to všechno co potřebuju.
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Poucha" <papouch@papouch.com>
To: "'HW-news'" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, November 05, 2009 3:24 PM
Subject: RE: SW pro návrh DPS

Dobrý den,

doporučil bych Formicu, ale berte to ode mne s rezervou, protože jsme její
distributor :-)
(http://www.papouch.com/shop/scripts/_detail.asp?katcislo=0524 )

Kladem je, že oba autoři reagují na požadavky a chyby velmi rychle. Takže
když jsme jednou potřebovali dodělat výstup na nějaký podivný osazovací
automat, bylo to za pár hodin. Existuje i fórum, kde si uživatelé povídají.
Schémata jsou pěkná a dobře čitelná - lze je použít pro publikování. Volně
dostupné jsou prohlížeče, lze z nich i tisknout. To třeba vyhovuje velmi
mně, když s někým něco konzultuji, nemusím za ním běhat. Pokud byste chtěl,
můžete nás navštívit a promluvit si s kolegou, který s ní pracuje každý den.
Možná je to lepší, než demo (i když to také je).

Samozřejmě má i zápory (mě třeba zlobí opačně fungující kolečko myši pro
zvětšování, schéma a deska není on-line provázána), ale používáme ji několik
let (přes 10), navrhujeme přes 100 desek ročně a je to docela dobrý
software. Ale jak píši, nejsem neutrální...

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch@papouch.com