Re: Změna - Je monitor na vyhození?

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 14:03:48 CET 2009

Servisne menu som uz kedysi skusal, ale su tam iba informacie, nejde
nic nastavit. Pripadne si uz nepamatam :-) no isto nic dolezite -
vecer skusim.
No aj keby, neviem, co by som tam zapisal. Inac je to neskutocna
nahoda kupit grafiku a monitor, ktore sa takto vzajomne neznasaju a
navyse to, ze Sapphire vydal update na iny model, konkretne (HD 2400
Pro, Hynix). My mame RAMky Qimonda. V popise k update BIOSu sa pise
len toto:
Notes:
fixed issue with Samsung SyncMaster 203B display connected via DVI-D.

miro