bezletova pasma pro letecke modely

Ales Prochaska prochaska@alsoft.cz
Čtvrtek Listopad 5 13:25:52 CET 2009

Když je těch pravidel moc (a moc jich je už teď) a jsou moc podrobná
(to jsou teď taky) tak začínají být kontraproduktivní. Viz třeba
zjištění dopravních inženýrů (v zahraničí, samozřejmě), že příliš
mnoho značek zvyšuje počet nehod. Osobně si myslím, že na nějaká
přísná pravidla nastane čas až bude docházet k 10 takovým nehodám
ročně.

Aleš Procháska