OT jazykove okienko, bolo Re:_pliaga_=28bolo_Re:_Je_monitor_na_vyhozen=ED=3F=29?=

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 5 12:52:16 CET 2009

>No dobre, zeptal jsem se kolegy. Bezna slovencina mi problem nedela. Kolega
>o 6  let mladsi uz nezna ani ceruzku...
>
>PK

Tak trocha ma to zamrzelo... Ja napriklad citam mojim chalanom Rumcajza a polovica rozpravok co maju ma tiez len cesky dabing (aj ked je vlastne ilegalne taketo na Slovensku predavat, vdaka nasmu fasizujucemu jazykovemu zakonu...). Netvrdim ze by dokazali uplne plynule mluvit, to mozno ani ja nie, ale s porozumenim nie je ziadny problem.

Tak si na opatku dovolim malicky kulturny export: http://www.youtube.com/watch?v=9-uSYvHKSrY

wek