[OT] Nastaveni multifokus paraboly + jakou treti polohu?

www www asrock70@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 12:37:17 CET 2009

Obcas se zde probiraji satelity, kolega take nevydrzel a rozhodl se opustit cesky terestrialni bordel a prejit na setelitni prijem

Zakladni pozadavek je DIGITV na 1W a SkyLink na 23.5E + neco

Prvni otazka jakou treti druzice byste doporucili?

Jako nejvhodnejsi parabolu jsem vyhodnotil MAXIMUM E-85 Multifocus
http://www.eltasat.cz/paraboly/parabola-maximum-e-85-multifocus

tj. parabola kde se nastavuji defakto tri parametry azimut, elevace, skeew, nenastavovali jste nekdo neco takoveho a jak na to?

Predpokladam, ze si vyberu nejakou stredovou druzici treba Hotbitr na 13E, pro nej vypocitam elevaci tusim pro mou pozici vychazi na 28.5stupne (vite o nejakem kalkulatoru kam dam souradnice a vyplivne vysledky)
Nasledne jdu na azimut, tedy tocim antenou tak az mam nejsilnesi prijem na nejaem slabsim TP z Hotbirdu.

Nicmene jak pak nastavim skew na multifokusu a jak umisteni LNB pro 1W a 23.5E mi je zahadou.

Poradite?

Dekuji

J.

P.S. Jako prijimac jsem zvolimShowbox S-500 PVR Platinum Tj. přijímač vycházející z modelu S-300. Navíc 1xCI slot. http://www.parabola.cz/clanky/3145/show-box-s-300-platinum-prijimac-od-vyrobce-openboxu/

je to dobra volba?