Re: bezletova pasma pro letecke modely

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Čtvrtek Listopad 5 10:07:10 CET 2009

Pro vsechny pilotovane i nepilotovane lety.
Letajici modely letadel se z tohoto pohledu povazuji za bezpilotni system prislusne kategorie, ktara se urcuje hmotnosti modelu, tusim do 7kg , do 20kg a do 150kg.

Tady mate popsana pravidla (omezeni) pro bezpilotni lety
http://www.lmkveseli.cz/scripts/get.php?id=20

Nicmene pokud si nechcete kazit naladu tak to snad ani nectete :-)
Ono byste mohl zjstit, ze za svuj 1kg tezky polystyremovy kluzak po vas nekdo chce pojisteni do vyse 1M Kc a podobne radosti (jsem zvedovy kdo prvni napise ze to je tak spravne :-) )

Jirka

>Děkuji,
už mi jen vysvětlete, pro koho a jaké létací předměty jsou ty předpisy
závazné.
Když mi na pražském hradě ulétne pou´tový balónek, porušuji zákon?
Lubor