RE: Re: Je monitor na vyhození?

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Čtvrtek Listopad 5 09:59:35 CET 2009

>V biosu jsem nemenil nic. Ani si nevzpominam, ze by nejakou takovou volbu mel.
>Hm, Vam se to rekne, vypujcit "normalni" CRT ...

No, pozor, "normalny" CRT, t.j. multisync, je vlastne tiez digitalna pliaga ;-) ... akurat tam nebola ta "spatna" (CZ: zpetna) konverzia a prevzorkovanie a cojaviemcoeste.

Bohuzial, k tym cipom co u LCD robia ten "magic" obvykle nie je vobec ziadna volne dostupna dokumentacia - inak by som si snad tu zblaznenu '51 co riadi ten "konverzny" cip u toho mojho "znegativneneho" monitora bol schopny naprogramovat aj sam...

wek