Re: Je monitor na vyhození?

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Listopad 5 08:39:15 CET 2009

2009/11/5 Jan Waclawek <konfera@efton.sk>:
> Ja napriklad mam jeden LCD monitor, ktory sice zobrazuje vo vsetkych rezimoch, ale negativne... :-(

To jsem viděl na jednom starym notebooku, ale ten měl jen černobílej
displej - a byla to docela užitečná funkce, přepínalo se to tlačítkem.
Typicky ve Windows (verze 3.11) jsem si moh jednoduše přepnout na
bílej text a černý pozadí, jako je to v DOSu ;)

> Proste tie moderne prechytrele veci su pliaga... (mohla by nam ta tema vydrzt do piatku :-) )

Škoda (nebo možná dobře?), že nevim, co to je pliaga.

P.K.