Dtektor pulsu k tlakomeru

Lubor Otta butan@geoinvest.cz
Čtvrtek Listopad 5 08:24:36 CET 2009

A jak ten oscilometrický poznám, když ho budu mít v ruce?
Po pravdě řečeno nový jsem si už objednal, ale konzervativní rtuťový, za
rok prý už se nebudou smět prodávat. A je bez fonendoskopu takže můj
dotaz je aktuální i pro ten nový. A co se týče snímače, čekal jsem že mi
někdo poradí akcelerometr, nebo tlakoměrnou dózu, on ten mikrofon je
težko navázat na paži.
Lubor