Cisteni kontaktu a patic (bylo Re: Chyba v programatore ELNEC T51prog)

Jan Puobis jpuobis@elnec.sk
Středa Listopad 4 21:23:28 CET 2009

Dobry den,

lutujem, ale zatial tuto temu nemame spracovanu tak, aby som Vas nasmeroval na
nejaku aplikacnu poznamku na nasej stranke.

Standardne odporucame stlaceny vzduch resp. mechanicke cistenie + vysavac. Ale pouzivaju
sa rozne metody, ultrazvukova lazen, chemicke spraye, vymrazovanie necistot, atd. Zalezi
od konkretneho typu a mechanickeho prevedenia ZIF patice, 0.5mm alebo 0.4mm je trocha
komplikovane cistit mechanicky, spring-probe-contact BGA je nebezpecne cistit stlacenym
vzduchom, ... .

Ak chcete profesionalnu metodu pre BGA ZIF patice firmy Aries (tieto ZIFky pouzivame aj my
pre Elnec konvertory):
http://www.arieselec.com/cleaning.htm
pouzivaju chemiu ED Chemicals:
http://www.rdchem.com/de-ox-ii-rdz-1699.html