Re: Změna - Je monitor na vyhození?

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Středa Listopad 4 21:22:32 CET 2009

vetsina (vsechny, co jsem za posledni leta potkal) monitory umi
zobrazit (nekde v OSD) v jakem rezimu zrovna pracuji (V/H kmitocny,
...) Mozna by bylo zajimave se podivat na tyto informace (treba pomoci
toho CRT) na obou pocitacich. Ony ty 'textove' rezimy na zacatku mohou
byt naprosto odlisne...
Marek