Re: Je monitor na vyhození?

d.petr d.petr@post.cz
Středa Listopad 4 20:55:35 CET 2009

> Vždycky doufám, že je to zdrojem, je to totiž snad jediná věc, kterou
> bych uměl opravit ;-)
>
> P.K.

To jste šťastný. Zdroj k LCD totiž taky pslední dobou zlobí, jako by měl špatný kontakt síťového kabelu, někdy vypadne. Stačí kabelem za konektor silněji zahýbat a zdroj jede. Měl jsem ho rozdělaný, něco jsem přepájel, jinak na tom SMD nic nevidím, ale stav je stále stejný. A konektorem to není.
(Ale testnul jsem LCD jinde a tam funguje, píšu o tom v jiném mailu. Ta teď nevím už vůbec.)
PM