Chyba v programatore ELNEC T51prog

Frantisek Zabecky fzabecky@condornet.sk
Středa Listopad 4 16:08:10 CET 2009

> Porovnani s ABS ci airbagy mi tak uplne nesedi oboji je skutecne
pridana hodnota pro zakaznika, ale kdyz chcete auto priklad. Tak jste
vyrobily auto, ktere nema antikorozni ochranu a v nekterych mistech
dochazi k tomu, ze 6% zakazniku auto prorezlo tak, ze se autem neda
jezdit a ted se hajite tim ze je v zime vice vhko a vy mate v maualu
napsano, ze jde o auto do sucha :-)

Ked sme pri prikladoch tak lepsi priklad je model automobilu s ABS a bez
ABS, kde by chcel zakaznik zalovat automobilku, ze v zime dostal smyk na
snehu a rozbil si auto lebo nemalo ABS ...

Podotykam, ze programatory su a boli predavane s vystraznou samolepkou
(ESD sensitive device), ktoru je nutne odstranit pred pouzitim
programatora. Takze zakaznim urcite ma prvotnu informaciu o tom co ma v
ruke a ako by sa mal k tomu spravat.

F.Zabecky