Chyba v programatore ELNEC T51prog

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Středa Listopad 4 16:04:26 CET 2009

>Existuje cela rada ochranych diod , ktere jsou primo urceny pro ochranu datovych linek a maji nizkou kapacitu, malou velikost a rozumnou cenu. Oznaceni nevim z hlavy, ale hledejte ochrane prvky pro USB, jednotky MHz to celkem s prehledem zvadaji, pripadne mohu zitra pohledat co pouzivame my.

V dalsom maile to pan kolega Puobis pisal: tie USB svaby nezvladaju >13V; naviac T51prog sa uz 3 roky nevyraba, neviem, kedy prisiel na trh, ale aky bol vtedy sortiment podobnych obvodov?

>Porovnani s ABS ci airbagy mi tak uplne nesedi oboji je skutecne pridana hodnota pro zakaznika, ale kdyz chcete auto priklad. Tak jste vyrobily auto, ktere nema antikorozni ochranu a v nekterych mistech dochazi k tomu, ze 6% zakazniku auto prorezlo tak, ze se autem neda jezdit a ted se hajite tim ze je v zime vice vhko a vy mate v maualu napsano, ze jde o auto do sucha :-)

Lenze ani toto nesedi. Povedzme ze budete s tou skodovkou jazdit po poli a po nejakom case sa rozsypu tlmice a budete argumentovat tym, ze existuju tlmice ktore taku zataz vydrzia. Ona ta skodovka, aj ten T51prog, su low end produkty, tak to tak treba brat.

Je fakt, ze ak odprasknete FPGA v programatore tak s takou istou pravdepodobnostou odprasknete aj programovany obvod - akurat ze ten potichu zahodite a nepojdete sa na vlastnu blbost stazovat do Elnecu.

To, co sa da vysudit to nejdem komentovat, IMHO ludske vztahy ktore sa riesia sudom su chore; a spolocnost, co taketo nieco chape ako argument je chora tiez.

wek