Chyba v programatore ELNEC T51prog

Peter Bošnák lajost@zoznam.sk
Středa Listopad 4 15:35:03 CET 2009

Myslím si,že "obúvanie sa" do Elnecu a konkrétne p. Puobiša je,mierne
povedané, značne neobjektívne. Viac,ako 10 rokov používam ja i firma kde
pracujem,jeho programátory a ak sa na niečo nedá povedať zlé slovo, tak
je to technická podpora. Programátory šlapali bez problémov,SW bol
aktualizovaný včas,aby zachytil nové obvody a ak bolo treba poradiť, tak
poradil.Reagoval na tomto fóre na každý príspevok,ktorý sa týkal Elnecu
ale i na všeobecné otázky  okolo programovateľných obvodov.Možno
existujú atraktívnejšie programátory s efektnejším SW ale palba na tento
cieľ sa mi zdá trochu neférová.      Peter Bošnák

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4572 (20091104) __________

http://www.eset.cz