Bezpecnost VoIP

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Středa Listopad 4 15:12:17 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 4.11.2009 od j.Krajinka@seznam.cz:

> A to je prave problem pravnich textu v rade pripadu je v nich
> napsano zcela neco jineho nez je na prvni pohled zrejme. Tak si po
> todme rozebrat

Aby bylo jasno, ja to nechci rozebirat, mne je to srdecne jedno, ja
ani tuhle debatu nectu, podle me tu ani nema co delat :-)

Jak jsem tak v tom seznamu tukal rychle na sipku, abych se zbavil
neprectenych zprav, uvidel jsem tam tu vetu, ktera je podle me
nepravdiva, proto jsem na ni zareagoval vynatkem ze zakona. Nic vic,
nic mene, zadne dalsi souvislosti.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem