Bezpecnost VoIP

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Listopad 4 15:11:07 CET 2009

 4.11.2009, 15:05:10

Tohle bude asi resit nejaka provadeci vyhlaska, ktera zatim neni.
Ale da se ocekavat, ze to bude neco na zpusob te posledni moznosti.
On zatim jeste neni schvalen ani prislusny zakon (znami jako HADOPI),
ale jeho schvaleni se v brzke dobe ocekava.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz