Bezpecnost VoIP

Jiri Foldyna jiri.f@avizo.cz
Středa Listopad 4 14:33:48 CET 2009

> Nechapu uplne presne jak to s tim souvisi ?

Nechápu, co na tom lze nechápat :-)

> nebezpečnost
> pozitivem sice je,
> bude souzen
>
> Predpokladam ze vychovu bez prikazu zakazu a narizeni budete aplikovat
> i na svoje deti - konekoncu nejaky ten zakaz (se sirkama si
> hrat nesmis)
> tu nebezpecnost zapalek stejne nevyresi..
> Petr Simek   APS JU

Už chápu, proč nechápete. Inu, v tom se neshodnem, protože já nepovažuji zákon a výchovu dětí za ekvivalentní kategorie, a tedy
jejich srovnávání mi připadá zcestné. Já jsem přesvědčen, že výchova dětí je věcí jejich rodičů, a forma, kterou zvolí, je na nich.
Své přesvědčení jsem si experimentálně ověřil na dvou exemplářích, které se úspěšně a bezúhonně dožily plnoletosti. Možná taky
proto, že jsem nespoléhal na to, že je před riziky a nebezpečím ochrání nějaký stát svými zákony, a vtloukal jsem jim do hlavy, že
při střetu s chodcem na přechodu vyhraje osobní auto, zákon nezákon. Tak nějak nespoléhám na to, že mě nějaký zákon ochrání před
následky mé vlastní hlouposti, a možná proto jsou mi proti srsti stovky zákazů, kterými nás zásobuje naše osvícená legislativa.
Zkuste se někdy zamyslet nad sémantickým rozdílem mezi slovy NEMŮŽE a NESMÍ, a možná pochopíte, co mám na mysli.
A možná taky ne. Koupil jsem si auto, ke kterému jsem dostal 2 příručky uživatele - jednu úplnou, druhou v light verzi. Light verze
obsahovala všechny informace nezbytné pro zacházení s autem, úplná ještě navíc obsahovala idiotensicher upozornění. Light verze má
18 stran, full verze jich má 386. To podle mně vyčerpávajícím způsobem ilustruje mentální marasmus, do kterého současná společnost
zabředla.

Ale navrhuji tuto jalovou diskusi ukončit, už proto, že nijak nesouvisí technikou.

JF