Bezpecnost VoIP

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Listopad 4 14:05:48 CET 2009

 4.11.2009, 13:57:08

No vsak se uz blyska na "lepsi" casy. V Sarkozystanu uz to zacalo,
Albion je na nejlepsi ceste se brzy pripojit.
Pravidla jsou kupodivu jednoducha, (skoro) jednoznacna a pochopitelna
i pro blba.
Bud si na vase zarizeni nainstalujete vladni "bezpecnostni" soft, nebo
nesete plnou zodpovednost na jeho zneuziti (vztahuje se na vas
presunkce viny !! a vase moznost hajit se pred nezavislim soudem je
vyrazne omezena !!! ).

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz