Re: Bezpecnost VoIP

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Středa Listopad 4 12:55:16 CET 2009

To je samozrejme nesmysl, neexistuje jediny predpis, ktery by vas nutil mit auto zamcene, zamceni auta muze mit vliv pro plneni pojistovnou , kde jde o smlouvu a smluvni strany si dohodli nejake podminky vzajemneho plneni ( v praxy klient plati a pojistovna odmita plnit :-) )
Jiny priklad, bydlite v panelaku, v prizemi a mate pres noc otevrne okno, protoze jsou silena vedra, pokud vam vlezu do bytu tak tim, ze jsem vlezl za okno jsem se dopustl trestneho cinu porusovani domovni svobody tusim 238 tr.zak. pokud neco premistim za okno tak jsme se dopustil trestneho cinu kradeze.
Podobne u auta, pujde o kradez at jsem mel neprustrene auto privazane tunovym retezem a pachatel musel pro jeho odcizeni vyprazdnit dve sady autogenovych lahvi, ci jsem nechal nastartovane auto s otevrenymi dvermi u benzinky a sel se vy....

Problem muze nastat v pripade, ze o pulnici, na sve zahrade vyprazdnite zasobnik do cikana, kteremu sice pak spravne date do ruky sekeru, ale pokud nemate plot a on mrcha tech 15 zasahu prezije tak muze tvrdit, ze sel takhle noci na drevo a neuvedomil si, ze je na cizim pozemku. Pokud je za plotem tak mu tato argumentace neprojde.

Jirka

>On Wed, 4 Nov 2009, Pavel Kutina wrote:

> Kdyz omylem necham odemcene auto, tak tim nedavam nikomu pravo tim autem
> disponovat, a kdyz s nim zlodej nekoho zabije, take nejsem ja tim vinikem.

Pravo nikomu nedavate ale odpovednosti Vas to nezbavuje. Kdyz Vam nekdo
odbrzdi rucni brzdu a to auto se rozjede a nekoho zabije - pomuze Vam
vymluva ze jste ho nechal otevrene a ze to mohl udelat kdokoliv ? Nebo Vas
budou automaticky soudit pro nedbalost ?

> Hmmm, a jak velkej je hacker? Mam za to, ze ve svete libovolnych
> internetovych technologii existuji jen dva druhy zabezpeceni - to, ktere uz
> nekdo prekonal, a to, do ktereho zatim nikdo neinvestoval dost sily, protoze
> mu to nestalo za to. Neexituje nic jako dokonale zabezpeceni - dokonale
> zabezpecenej router je vyponutej, zabalenej v krabici a zamcenej v trezoru,
> a ani tak to neni chrana na 100%.

Trosku pritazene za vlasy ne ? Kdyz provozujete nejake zarizeni jste za
nej odpovedny - jestli je stare a nevyhovujici a kvuli tomu vznikne skoda
je to Vas problem a ne vymluva.