Bezpecnost VoIP

Jan Martincek jano@martincek.com
Středa Listopad 4 09:02:24 CET 2009

Poistovne?, hahahahha valam sa od smiechu.

Vykradli nam byt - zrejme pouzili bump-key = dvere boli ako nove, ziadne
otlacky nic. Iba suseda pocula sramot na chodbe ale kukatko nema takze sa
nestarala.

Poistovna nezaplati NIC - nakolko neboli poskodene dvere a teraz babicko rad
na co je dobre take poistenie - mozno tak pre poistovnu aby bolo z coho
platit predstavenstvo a cely aparat.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Galloth
Sent: Wednesday, November 04, 2009 8:11 AM
To: HW-news
Subject: Re: Bezpecnost VoIP

Ja nerikam, ze to ma nebo nema platit, nejsem soudce. Ja poukazuju na
zakladni problem ktery se zde nachazi a ktery je spolecny temer
jakemukoliv "bezpecnemu" pouziti internetu (internetove bankovnictvi,
Datove Schranky, elektronicky podpis, VoIP, atd...) a pokud se tento
problem nevyresi, tak se veskere tyto odvozene rpoblemy budou jen
zhorsovat.

Osobne si myslim, ze znicit nekomu zivot proto, ze si spatne
zabezpecil PC asi nebude ta spravna cesta. V budoucnu vidim reseni
treba v ruznych pojisteni (uzivatel se pojisti proti temto vecem
stejne, jako se pojisti proti vykradeni bytu).

V kazdem pripade ale laxni pristup vy jste si to obednala, tak vy to
ted vsechno uhradite je proste spatne. Je to asi stejne, jako by jste
dnes prisel domu a byt by byl uplne vybileny. Proste by Vas vykradli a
pojistovna Vam rekla, no to je Vas problem, vy jste si dostatecne
nezabezpecil dvere. Mate vedet, ze dnesni zlodej pouziva kamery s
vysokym rozlisenim kterymi Vas natoci pro otevirani dveri a pak si
podle zaznamu vyrobi klice. Tim, ze jste zamykal/odemykal tak, aby byl
videt klic jste je do toho bytu vlastne pustil.

Honza

Jan Kastil
galloth@jabbim.cz