[OT] Datove schranky

Jan Waclawek konfera@efton.sk
Úterý Listopad 3 22:35:54 CET 2009

Hej, ale o to nejde.

Tu ide o princip - nadavate na nespravnu stranu. Ani MV, ani CP, ani O2 nie su klucovym prvkom co sa tyka posudenia zabezpecenia - proste oni na toto nemusia a vlastne ani nemaju mat rozhodujuci dosah. MV moze vytvorit specifikaciu a CP/O2 mozu vytvorit prislusne technicke zazemie, ale ROZHODOVAT o tom predsa nemozu.

Vec, ktora dokaze ohrozit funkciu statu, proste musi prejst skrutiniom na to urceneho organu, a to je predsa NBU... na to ich predsa platime (platite)...

wek