Re: Bezpecnost VoIP

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Úterý Listopad 3 21:28:31 CET 2009

Mnohem zajimavejsi je pravni aspekt celeho problemu.
Fundament prava rikal, ze z trestneho cinu nelze mit primy ani neprimy prospech.
Podle zasady Cui bono se lze domnivat, ze existuje vazba mezi tim kdo ustrednu napadl a tim kdo akceptuje (pozaduje) vetsinu z "provolanych" penez. Jeden by rekl, ze pravne je vec zcela jasna, majitel ustredny prokaze neautorizovany zasah do ustredny, pro tuto sklutecnost svedci myslim uplne vse, cesky pravni sytem by tedy mel uznat podledavku neopodstatnenou.
Nicmene vsichni se tvari jako ze je to problem majitelky a ta bude muset zaplatit.

Spolecenska nebezpecnost teto formy podvodu je pritom celkem vysoka a stat to nezajima, opakem je treba nataceni mobilem v kine kde je nebezpoecnost nulova, presto se statni aparat muze pretrhnout ...

http://www.cdr.cz/a/28175

Tom

>On Tue, 3 Nov 2009, Pavel Troller wrote:

> Zdravím,
>  bohužel, kvalita příspěvku byla tak špatná, že skutečně nelze přesně
> stanovit, co se vlastně stalo. Zejména pojem "hovory byly přesměrovány"
> je naprosto vágní a nevypovídá o ničem, co se skutečně mohlo stát.

Ja to pochopil tak ze si nekdo v zahranici zridil placenou linkou z ktere
bere provizi a pak se napojil na tu nezabezpecenou VoIP ustrednu jako
dalsi IPtelefon z ktereho pak volal na tu placenou linku. Takze ty
miliony vlastne provolala ta ustredna pripojena do JTS. Vlastnikem
linky je hotel ktery to ted ma zaplatit. Jo kdyz Vam to prodavaji je
vse easy, ze provoz takoveho zarizeni nese znacna rizika pokud tomu
dobre nerozumite na to Vas nikdo neupozorni..