strasidelny dum ve Strasicich...

Petr Simek psimek@jcu.cz
Úterý Listopad 3 21:03:44 CET 2009

On Tue, 3 Nov 2009, aze wrote:

> Konec záhad aneb
> Nevysvětlitelné jevy ze 'strašidelného' domu vlastně nikdo neviděl
> http://www.lidovky.cz/nevysvetlitelne-jevy-ze-strasidelneho-domu-vlastne-nikdo-nevidel-1d0-/ln_domov.asp?c=A091103_184922_ln_domov_mpr

Vcera tady nekdo dal link na svedectvi toho elektrikare :

    http://blog.ihned.cz/cez/c1-38894320-energetikova-setkani-s-ufo

ten jeho popis se zda realisticky ale vsechno to je z 'druhe ruky'.

Moje zkusenosti rikaji ze lidem nelze verit ani nos mezi ocima. Lidi
se daji presvedcit aby opakovali a dosvedcovali naproste kraviny
ktere nikdy nevideli, ale proste jim to nekdo sugestivne vypravel
tak holt to tvrdi taky...