[OT] Dalnice (bylo Datove schranky)

Richard Kaliciak hw.kaliciak@stonline.sk
Úterý Listopad 3 15:21:28 CET 2009

Dobry den,

ak to niekoho naozaj zaujima, tak tu je link na jeden dokument, od
strany 40 je tam popisame financovanie konkretnych projektov.
http://www.bmvbs.de/Anlage/original_1003308/Investitionsrahmen-plan-bis-2010-fuer-die-Verkehrsinfrastruktur-des-Bundes-IRP.pdf

V priemere to je 7,8 milionov € / km pre nove dialnice,
6,7M€/km na rozsirovanie dialnic
3,9M€/km pre hradske a obchvaty.

V cene dialnic su aj naklady na parkoviska a benzinky.

Ma niekto cisla pre CZ a SK?

Richard Kaliciak