Re: Re: Neviditelný plot

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Listopad 3 13:25:15 CET 2009

2009/11/3 Vojtěch Bubník <bubnikv@seznam.cz>:
> No nevím, sousedi to mají a jejich velká bestie jim jednou za čas uteče. Že by došly baterky? Rozhodně pokud máte nekastrovaného nezdegenerovaného psa který má rád svobodu (což platí pro našeho ořecha Šakala), podle mě si to párkrát zkusí a pak se na to brnění vykašle.

Že prej v pražský zoo pravidelně utíkali lemuři, samec vždycky
nadzvednul elektrickej ohradník, slušně to s ním cukalo, ale vydržel
to, samice proběhly a on pak za nima. Zdrhali večer a ráno na devátou
se vraceli, takže to vlastně nevadilo, chodili tam jak do práce ;-)

Takže ten sousedův pes to možná jednou za čas vydrží a plot překoná.

P.K.