Re: Neviditelný plot

j.Krajinka@seznam.cz j.Krajinka@seznam.cz
Úterý Listopad 3 12:36:40 CET 2009

Podle stanovisek dotcenych organu EU a v CR stanoviska Usredni komise pro ochranu zvirat  se usilovne jedna o zakazu elektronickych obojku tedy i zde probiraneho neviditelneho plotu , duvodem je zdroj soku primo na tele psa a tudiz mozne tyrani psa.
Pes dostane ranu -> sok a bezi nicmene nez se zastavi dostane opet ranu -> opet bezi a tak cele dokola jeden by rekl pokud je pes vul muze jit u male zahrady o tyrani zvirat. Obdobe to je u onech obojku, tusim, nejaky vyznamny kynolog celi zalobe za tento obojek nebo se o tom alespon hovorilo.

Jirka

> Bezi k plotu - obojek vibruje, vrati se z5  a prestne vibrovat. Co by se
na tom mel pes ucit?