[OT] Datove schranky

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Úterý Listopad 3 10:54:46 CET 2009

Muzete se na mistnim urade nahlasit ze jedete na dlouhou dobu pryc a tim
to mate osetreny. Uznavam, ze to neni moc elegantni, ale jde to.

Tomu datumu vzniku dokumentu nerozumim. K cemu? Kdyz Vam napisu dopis na
PC, dam na  nej datum za mesic, vytisknu ho a poslu postou, tak taky
nevite kdy vzniknul. Podstatne je, kdyz jsem to dal na postu a jeste
podstatnejsi je, kdy vam to posta doruci. Od toho bezi lhuty. Ze uz to
mam mesic v PC a datum jsem si na nej napsal dopredu je prece jedno.

Kdyz vam stejny dokument poslu pres datovou schranku a nepodepisu ho
elektronicky, tak je to stejny, ne?

Martin Hanek