RE: Plexisklo, aneb kterak na plošné svícení

Úterý Listopad 3 08:06:25 CET 2009

Zdravím.
Půjde to, nebojte se toho, vyřízněte si ten segment a vyleštěte zadní stranu a boky, boky olepte alobalem a předek zmatněte třeba smirkem zrnitosti tak 300.
Svítí to hezky, já mám takhle udělanou indikaci zapnutí u RIAA zesilovače. Mám to vytažené zezadu kde je zdroj jako světlovod na přední panel.

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Jiri Nemecek
Sent: Monday, November 02, 2009 3:26 PM
To: HW-news
Subject: Plexisklo, aneb kterak na plošné svícení

Dobré odpoledne,

nemaje do čeho píchnout, hodlám stavět trochu větší LED hodiny. Mám představu, že budou ze sedmisegmentovek, které bych rád vytvořil z plexiskla - tl. asi 5mm.

Otázka zní, jak nejjednodušeji rozzářit celý segment (výška třeba 10cm), pokud možno rovnoměrně a několika málo SMD LED? Cosi jsem vyhledal o nasvícení plexi do hrany, máte s tím prosím někdo zkušenosti?

Díky, Jirka