Specialni napajeci konektor Cisco

Serych Jakub Serych@panska.cz
Úterý Listopad 3 07:12:07 CET 2009

Jsou firmy, ktere vyrabi "CISCO" kabely nonamove (myslim, ze nejaka byla dokonce primo v Cechach), ale jejich ceny jsou pouze tak polovicni oproti originalnim cenam, coz je stale jeste drahe jak pes. Bohuzel uz je to nekolik let, co jsem se o to zajimal, takze adresy uz jsem vypustil, ale myslim ze strycek G pomuze.
Ale jinak mate stesti, ze ten modul ma vubec vyvedeny napajeci konektor. Obvykle CISCO zarizeni vyzaduji kvuli PoE vymenit v routeru cely zdroj :-(

Jakub Serych