RE: Plexisklo, aneb kterak na ploąné svícení

Mirek Paták mi3@centrum.cz
Pondělí Listopad 2 18:24:34 CET 2009

Při nasvícení do hrany funguje plexi jako špatný světlovod – část světla vyzařuje povrchem. Pro zamýšlený účel je to možné použít, ale dobře viditelné to bude v šeru nebo při nasvícení velkým počtem LED. „. .. několika málo SMD LED“  to nebude.

Nejlépe vyzkoušet – výsledek je nutno vidět.

Hmota od Elchemka funguje, ale pro jedne kus se podle mne nevyplatí zkoušení.

Mirek