OT: Linux a 2 monitoey

Jan Smrz jan.smrz@email.cz
Pondělí Listopad 2 14:52:07 CET 2009

Ja jsem uspesne vyzkousel dva rezimy.
V prvnim mi bezely de-facto dva x-servery, tzn. plocha na kazdem
monitoru byla naprosto nezavisla.
V druhem to byla v podstate jedna velka plocha roztazena pres dva
monitory, aplikace sli pretahovat z jednoho monitoru do druheho a to
castecne nebo zcela. Pri maximalizaci se aplikace zvetsila jen na rozmer
plochy monitoru v kterem zrovna bezela. Zobrazovani aplikaci ridil
windows-manager, takze nektere se otviraly na jednom a kdyz tam bylo
plno, tak na druhem. Zobrazovaly se ale rozumne v danem monitoru, ne
zrovna uprostred,ze pulka byla na jednom a druha pulka na druhem.
Fungovalo to proste tak, jak by clovek ocekaval.
Testovano v KDE. Tady je nastaveni
http://us.download.nvidia.com/XFree86/Linux-x86/190.42/README/chapter-13.html,
jen se obavam, ze je jen pro nvidii. S ATI zkusenosti nemam :(

J.S.