OT: Linux a 2 monitoey

Ales Filip nostromo@khnet.info
Pondělí Listopad 2 14:05:56 CET 2009

Dobrý den,

No, mě se ikony zobrazují a vidím je, a je jedno, jestli kliknu na ikonu
na ploše, a nebo to spustím z menu. Stejně se to otevře na prvním
monitoru. Jak jsem psal, je to jako 2 plochy, tzn. jako 2 screeny. Jako
jedna rozšířená plocha (xinerama) to funguje bez problému, ale tohle
řešení nechci. Nechci mít jednu velkou plochu, ale 2 nezávislé, aby
mohlo jedno okno běžet na jedné ploše, a druhé  na druhé ploše. Aby se
neovlivňovaly tak, že když dám okno maximalizovat, tak se mi neroztáhne
přes jednu obrovskou plochu, ale jenom na jednom monitoru.
Používám Gnome. Manuál jsem sice nečetl, ale četl jsem spoustu diskuzí,
kde psali, jak by to mělo fungovat, a jak jim to funguje. Mě to bohužel
nefunguje :-(

S pozdravem,

--
Ales Filip