Odpověď: OT: Linux a 2 monitoey

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Pondělí Listopad 2 11:58:36 CET 2009

Používal jsem v ubuntu, bylo tam na to nějaké klikátko, ale fungovalo to podivně a jen s free ovladači grafické karty - jeden z důvodů, proč jsem s linuxem po třech letech přestal :-)
---------
Adam Heinrich
www.adamh.cz

-původní zpráva-
Předmět: OT: Linux a 2 monitoey
Od: Ales Filip <nostromo@khnet.info>
Datum: 02.11.2009 11.54

Dobrý den,

Používáte někdo na Linuxu 2 monitory?
Snažím se to celý víkend rozeběhnout, sice to funguje, mám 2 plochy (ne
xinerama, ale 2 různé plochy), a nedaří se mi spouštět na tom druhém
monitoru programy. Můžu si přetahovat ikony z jedné plochy na druhou,
ale když potom na tu ikonu na druhém monitoru kliknu, tak se mi ten
program stejně otevře na prvním monitoru, a na druhý ho nijak nedostanu.
Děje se to ale jenom u některých programů (většiny). Například takový
RealPlayer se otevře na druhém monitoru, ale VLC a Firefox ne :-(
Původně jsem to zamýšlel tak, že na prvním monitoru budu pracovat, a na
druhém se budu pouštět filmy nebo TV. Bohužel se mi ale zrovna ty
programy, které bych potřeboval otevírat na tom druhém monitoru
otevírají na prvním :-(

S pozdravem,

--
Ales Filip