Neviditelný plot

Pondělí Listopad 2 08:04:24 CET 2009

Zdravím vespolek a omlouvám se za trošku "sci fi" předmět.
Známý mne požádal o elektronickou pomoc: jeho psisko - dobře stavěný labrador - mu začalo ničit pletivo na novém plotu. Jakási veterinářka mu poradila "neviditelný plot" - do země se zaryje indukční drát (ponechávám původní terminologii) a psisko má obojek, který ho při přiblížení k drátu začne brnět. Odrazující je cena - prý přes 10 000,- Kč.
Nesetkal jste se někdo s funkční nahrážkou ? Nerad bych zkoušel (obzvláště v tomhle počasí) něco, co už má jiný ověřeno.
Ještě mně napadlo tam dát obyčejný elektrický ohradníček, kousek před plot. No uvidím, třeba se někdo z vás ozve s lepším nápadem.
Děkuji předem.

Kručinský