strasidelny dum ve Strasicich...

Petr Simek psimek@jcu.cz
Neděle Listopad 1 20:38:14 CET 2009

On Sun, 1 Nov 2009, Pavel Troller wrote:

> [...]
> většině případů je očouzená PRAVÁ dírka, tj. nulák, ev. je shořelá pravá
> část krytu zásuvky. Není to zvláštní ? Pokud by si hrál kluk se sirkami,
> proč by měl právě tuto preferenci ? Že by věděl, že do levé dírky se nemá
> nic strkat, protože to "kope" ? Nu, nevím, samozřejmě to je možné. Ale
> stejně se podívejte, jak jsou očazené přímo ty otvory, to skutečně jako
> by z té zásuvky šlehal plamen (což bylo psáno v jedné reportáži, že "ze
> zásuvky šlehá modravý plamínek)... Nu, já se zatím rozhodně neklaním
> k názoru, že to dělá ten chlapec, minimálně ne standardním způsobem (tj.

Ty zasuvky jsou vetsinou ohorele zvenku, obcas je i prava dirka jako kdyby
tam nekdo lil neco horlaveho. Modry zabarveni mohou delat ty horici
plasty. Striknout trochu okeny do zasuvky zapalit a volat mamu - docela
bzunda ne ? Taky rikali ze to ted ustava jak se tam ochomyta moc lidi..
Kdyz zasuvka shori od elektriky je to spalene na uhel hlavne zevnitr
a takove zkroucene dovnitr.