OT: Komercni <> nekomercni zalezitost

Adam Heinrich konference@adamh.cz
Neděle Listopad 1 18:56:03 CET 2009

Na zadané stránce na mě vyskočila nějaká zuková smyčka. Když jsem dělal
hry ve Flashi, používal jsem zvukové smyčky z www.flashkit.com s
označením freeware. Pravdou je, že jsem ani jednu nevyvíjel komerčně,
ale řekl bych, že u táborového DVD to nikdo řešit nebude - a za ušetřené
peníze na softwarových licencích koupíte třeba novou sekyrku :-)

Adam Heinrich
www.adamh.cz